Aile

Soru

Merhaba benim problemim babamla ben ygsye hazırlanan bir kızım. Dersler gayet iyi hocalarım öyle diyor yani benim kendi görüşüm değil bu ama babam beni iyi olarak görmüyor sürekli benimle konuşuyor ve bu çalışmayla hiç bir meslek sahibi olamasın diyor. Bu benim gerçekten özgüvenimi kırıyo daha bana neler neler söyledi ben sadece ana fikiri verdim(bu arada babam doktorluktan başka mesleği meslek olarak görmüyor çok kolaymış gibi anlatıyor doktorluğu ama ben doktor olmak istemiyorum) sürekli beni eleştiriyor yok onu öyle yapma şöyle yap falan bıktım artık geçen konuşuyoruz gine annem sayesinde özel okuldayım şu an bende dedim baba her şeyin farkındayım siz beni özel okula göndermek için o kadar çalışıyorsunuz bende kendimi çalışmak için zorluyorum çalışmasam kendimi suçlu hissediyorum dedim o da bana hiç beklemediğim bir cevap verdi o zaman seni özel okuldan alıp kız mesleğe verelim dedi ve işin kötü yanı bu ciddi ciddi söyledi artık hangi zihniyette yaşıyor siz düşünün zaten tüm aile fertlerine karşı böyle hep ben her şeyi bilirim diye geziniyo ortalıkta en ufak bi olayda hemen sesini yükseltiyo size bunu yazma amaçım biraz içimi dökmek ve biraz babama karşı nasıl davranmalıyım diye fikir almak çünkü onun bu hareketleri hem beni kendisinden soğutuyo hem de beni erkeklerden soğutuyo. Bu arada bu yazdıklarım klasik ergen şeyi gibi gözükmesini istemem ergeb şeyi olsaydı annem de bana yardım etmeye çalışırken ona da o hissleri beslerdim ama annemi canımdan çok seviyorum 17 yaşındayım Çorum da yaşıyoeum

Cevaplandı 0
Aile elifsena 1 Cevap 554 görüntüleme

Cevap ( 1 )

  1. Mehmet Artıran

    Sizinle benzer durumda olan bir çok genç arkadaşımız bulunmaktadır. Yapabileceğiniz en iyi şey babanızın söylemlerine duyarsız kalmak olabilir. Çünkü hayattaki bir çok şey bizim kontrolümüz dışındadır. Dışımızda olan oluşumları yönetemeyiz. Yönetebileceğimiz tek şey kendi düşüncelerimiz ve davranışlarımız olabilir. Bu nedenle babanızın söyledi her şeyi dikkate almak zorunda değilsiniz. Sizin düşünce ve mantığınıza uymayan şeyleri tartışabilir sonuç alamıyorsanız da üzerinde fazla düşünmemeye çalışabilirsiniz.

    "Cevaplandı" olarak işaretlendi

Cevap bırak

Gözat

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>